WAi.FM

Monday, September 21, 2009

Pengenalan kepada Vemmabuilder

Saya adalah Jennifer Geoffery dan saya mahu mengambil kesempatan ini secara personal mengucapkan tahniah kerana melawat website VemmaBuilder dan sign up sebagai FREE member. Anda telah mengambil langkah yang betul ke arah kebebasan kewangan.

Saya tahu anda telah berjumpa banyak peluang buat duit di internet. Tetapi, saya ingin menyatakan bahawa perniagaan paling diberi perhatian sekarang adalah VeMMa. Ia telah di cuba oleh ramai Internet Marketer dan terbukti, sistem VemmaBuilder memang membantu MEMBUAT DUIT.


Apa yang menarik tentang Vemma? Kerana ia dilengkapi sistem web dan dilengkapi juga dengan system autoresponder yang akan membantu anda mengembangkan perniagaan ini dengan mudah dan pantas. Anda hanya perlu melakukan kerja 10% dan sistem akan melakukannya untuk anda 90%. Apa itu kerja 10% ?

PROMOSI LAMAN WEB SAHAJA...


Yang best juga, anda berpeluang mendapat limpahan downline daripada upline anda secara PERCUMA. Setiap minit dan setiap jam Pre-Enrolled akan bertambah di bawah anda dan apabila mereka Upgred keahlian, automatik mereka akan menjadi downline anda dan anda akan menerima komisyen.

Bestkan dapat duit PERCUMA ! (Upline yang tolong...)

Untuk lebih memahami VeMMa, sila daftar sebagai Pre-Enroll Member dahulu di sini:

http://www.vemmabuilder.com/693761105

Jika ada sebarang masalah, boleh balas email ini. Saya akan membantu dan membimbing anda dalam bisnes ini.

6 comments:

  1. saya telah berdaftar tetapi hingga skrg saya tk tahu bagaimana untuk memulakan...

    ReplyDelete
  2. boleh hubungi saya 0133606557 berkenaan tentang Vimmabuilder dan tolong bimbing saya..

    syaril

    ReplyDelete
  3. saya bru smlm upgrade tp sya belum dpt email dr vemma..sya beli single pack produk..bila nk hntr produk tu kat sye ye..lama sngat ke nk proses tu..kalau sya belum upgrade brlambak email vemma tp skrg diam je..risau sye..tolonglah sya takut sya tertipu..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. saya ni baru nak mengenali vemma,tp betul ke vemma ni boleh buat duit semudah tu..boleh caye ke..saya takut kena tipu..

    ReplyDelete
  6. TLG HUBUNGI SAYA EPUL..0176944386 UTK MBERI TUNJUK AJAR..SYA XTAU LANSUNG BGMNA MAHU MULEKAN

    ReplyDelete